onsdag 25 mars 2009

"Vårt bröllop i era händer"


Nu är programserien "Vårt bröllop i era händer" i full gång på TV3. Som vän till ett av brudparen (Helena och Linus som ni ser här under) blev jag tillfrågad om jag ville vara med och planera deras stora dag. Givetvis ställde jag upp och till våran hjälp hade vi bröllopskoordinatorn Pehr Hante och festfixaren Cathrine Collin.
En bröllopsfotografering var för mig en given gåva till brudparet. Detta för att det för länge sedan uttryckts en önskan om att jag skulle ta bröllopsbilderna ifall att det skulle bli giftermål i framtiden. Det visade sig vara en mycket välkommen present då parets budget var ytterst knapp Vi hade en galet rolig porträttfotografering och i vissa stunder var det svårt att hålla sig för skratt när Linus och Helena satte igång.. Tack till er båda för att ni är galna och bäst!
/Eder vän Marit
För att se hela bildspelet från fotograferingen klicka här
















Här ovan i brun kostym ser ni vår härliga bröllopskoordinator Pehr Hante, tagen på bar gärning efter att ha skjutit konfetti på brudparet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar